15 april 2014

Paaskaarten gemaakt

Van de week had ik opeens zin om kaarten te maken. Ik had wat knutselpapier bij de Zeeman gekocht, en een hele stapel poëzieplaatjes bij de Boekdiscount. Dus ik was weer helemaal gelukkig voor een paar euro. Maandag heb ik me lekker uit zitten leven, lekker zitten knippen en plakken met dit als resultaat:

4 kaarten voor 4 vriendinnetjes
Het zijn lieve kaarten in hele zoete pasteltintjes. Meestal ben ik meer van de fellere kleuren, maar nu voor het voorjaar en Pasen vond ik ze toch wel toepasselijk.

Nog even een close-up van alle kaarten:

Voor Peetje
Voor Bea

Voor Nancy

Voor Tonny

Ik ben benieuwd wat mijn vriendinnetjes ervan vinden!

1 opmerking :

  1. Het is wel een heel late reactie maar dit vriendinnetje vind de kaart echt prachtig!!! Dat wist je al natuurlijk maar nu ik hier de foto's tegenkom zie ik weer hoe bijzonder de kaart is. De andere kaarten vind ik ook prachtig, mooi dat je deze voor mij hebt gekozen! Knuf van Bea

    BeantwoordenVerwijderen