29 december 2014

Give away gewonnen!

Zo aan het eind van het jaar waren er op diverse websites en Facebook verschillende give aways. De prijzen varieerden van een strengetje garen tot patronen, handgeverfd garen of waardebonnen. Natuurlijk heb ik aan een aantal meegedaan, want ik ben dol op prijzen winnen. Helaas heb ik niks gewonnen bij Victorian Motto Sampler Shoppe of bij De Handwerkboetiek maar kijk eens wat ik WEL gewonnen heb:


De Literaire Kattenkalender van uitgeverij Cossee. Hoe leuk is dat? Elke week een prachtige zwart-wit foto van een kat, en dan staat er een spreuk of een (literaire) tekst bij over katten. De kalender kwam vandaag binnen, mooi op tijd voor het nieuwe jaar dus. Ik ben er helemaal gelukkig mee, echt een prijs voor mij. Dankjewel voor deze mooie prijs, die krijgt een ereplekje aan de muur!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten