23 december 2014

Fijne Kerstdagen!

Ik wens jullie allemaal hele fijne rustige gezellige mooie kerstdagen! En ik hoop vooral dat iedereen deze dagen door kan brengen op een voor hem of haar fijne manier.

Dit is 1 van mijn favoriete kerstplaatjes...
...En deze vind ik ook erg leuk
Zelf ben ik nog niet (helemaal) in de kerststemming: DH moet erg vroeg uit bed om te werken, en is dan 's avonds erg moe, dus we liggen vaak al om een uur of 9 in bed. Zelf ben ik nog steeds hard bezig met solliciteren, lukt niet erg en is ook erg vermoeiend en demotiverend. Dus eigenlijk hebben we allebei wel iets anders aan ons hoofd dan kerstsfeer. 

Dan hebben we nog een poes monster rondlopen die het erg leuk vindt om aan de kerstboom te knagen, dus elke avond zet ik de boom in de badkamer (want dat is de enige plek waar het monster niet kan komen) en elke ochtend zet ik de boom weer op zijn plekje in de woonkamer. Gelukkig is het een klein boompje dus die is nog wel te tillen elke keer.

Hier doet ze net of ze naar buiten kijkt, maar zodra ik niet oplet zet ze haar tanden in de boom
Je zou toch denken: die kat is 8 en die boom staat er nu een dag of 10. Op een gegeven moment gaat de lol er wel af om erin te bijten. Maarnee, elke dag weer zie ik het boompje gevaarlijk heen en weer schudden, hoor ik de belletjes rinkelen en valt er wel iets op de grond. Nouja, gelukkig zijn het allemaal onbreekbare ballen en poesvriendelijke versieringen...

Nog maar even wat mooie Santa-patronen om mee af te sluiten, ze zijn allebei van Prairie Schooler en ik moet ze nodig eens borduren:

  





Geen opmerkingen :

Een reactie posten