16 mei 2014

Voorjaarsboeket

Vandaag heb ik met DH een flink stuk gewandeld. Het was schitterend weer en we wilden er echt even uit. Vlak buiten onze woonwijk begint een mooi natuurgebied, waar je helemaal niet merkt dat je vlakbij de grote stad zit.
Koolzaad

Er lopen diverse soorten koeien en schapen in de weilanden, en het stikt er van de zwaluwen. Een mooi landelijk gebied.
En natuurlijk boterbloemen

Hoe heet dit ook alweer, bermkant?

Zuring
We liepen naar de kaasboerderij. Daar zit een klein winkeltje met kaas, melk en eieren. De verkoopster liet ons van alles proeven, het een nog lekkerder dan het ander. We kochten van alles wat, en togen weer huiswaarts. Onderweg kon ik het niet laten en plukte ik wat bloemetjes.




















En eenmaal thuis zette ik die in dit superleuke vaasje!

Mooi vaasje kocht ik ooit op de rommelmarkt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten