20 oktober 2014

Niet meer Aaarrgggg

Als het goed is zouden alle foto's op mijn blog nu weer zichtbaar moeten zijn, ook onder de andere tabbladen.
Ik heb ook meteen mijn verlanglijst(je) geupdate. Nouja, eigenlijk vooral aangevuld...

Hele stille hint ;-)
Verder ga ik nu eens even lekker neuzen bij The Online Needlework Show. Dat is een website waar alle ontwerpers hun nieuwste borduurpatronen laten zien. Ik snap alleen nooit dat dat maar een paar dagen per jaar te zien is, ze willen toch het hele jaar hun spullen verkopen lijkt mij. Maargoed, ik ga even lekker zitten kwijlen... Een fijne dag allemaal, misschien zijn er hier en daar nog wat zonnestralen te vinden. Geniet ervan, want vanaf morgen schijnt het echt herfstweer te worden.
Foto van weer.nl

Geen opmerkingen :

Een reactie posten